توآغوش هم بمیریم


کلبه ی عشق شیما

تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، دلت را ببین، کجا گیر کرده…

نمی خوام به خاطر من

 

اشک چشمات جاری بشه

نمی خوام قلب شکستت

واسه من نقاشی بشه

نمی خوام رنگ چشاتو

روی دریا بزنم

نمی خوام شهر نگاتو

سوی دنیا ببرم

عشقمون اول خط

تازه رسیدیم سر راه

بگو جرممون چی بود؟

یکهو رسید روز سیاه

دوست دارم دستامونو

تو دستای هم بذاریم

هر دومون به جرم عشق

تو اغوش هم بمیریم



نظرات شما عزیزان:

ershad
ساعت5:20---13 آبان 1391
یک دوست خوب که واقعا دوسستت باشه بهتر از هزاران دوستی که ادعای دوستی می کنند.
خدایا دوستان خوب من تعداشان خیلی کم هست آنان را برای من نگه دار ومن رابرای آنان...
"عیدت مبارک"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت 20:40 توسط شیما افشار| |


Power By: LoxBlog.Com